پدرامپدرام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

پدرام - لبخند زندگی

بدون عنوان

1392/3/3 13:51
نویسنده : الهام
287 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی من در حال cd دیدنه.با نینی 4 می بینه.

عزیز دلم اینقدر شیرین شده که در کلمه نمی گنجه.عاشق شمشیر بازی و ben 10  هست و همش می ترسم که تو روحیه اش تاثیر کنه.

الان که امتحانات ما شروع شده ساعت 6:45 میزارمش مهد و تا ساعت 7-8 شب که بیام خونه.بابایی یا مامان بزرگ و بابابزرگ زحمت می کشن شما رو از مهد میارن خونه.همه کمک می کنن تا این دوران هم سپری بشه و شما خوشحال باشی و سلامت.

الان هم هر چی می گم خاموش کنیم بریم لالا .می گه نه می خوام بی بی نم.

وقتی که زمان طولانی از پسرم دورم ، اینقدر دلم می خواد پرواز کنم و زودتر بقلش کنم که حد نداره.

پدرام در جشن پایان سال مهد 1391

پدرام کوچولو در جشن پایان سال مهد بهار مهدی1391

پدرام در  حال گرفتن عیدی از مامان ناهید1392

پدرام در  حال گرفتن عیدی از مامان ناهید1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)