پدرامپدرام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

پدرام - لبخند زندگی

اتمام تعطيلات

1392/5/27 11:30
نویسنده : الهام
350 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه 25 روز تعطيلات مامان ، تموم شد و شما از شنبه 26 مرداد رفتي مهد.اصلاً دلم نيومد كه خودم ببرمت و بابا رضا زحمت اين كار سخت رو كشيد. مي دونم كه وقتي بابا جوني گذاشتت اونجا گريه كردي.

همونطور كه امروز هم گريه كردي .عزيزترينم من و ببخش كه مجبورم اين چند ساعت رو ازت دور باشم.ولي همونطور كه صبح زير گوشت مي گفتم خيلي خيلي خيلي دوست دارم و سعي مي كنم در اولين فرصت پيشت برگردم.niniweblog.com

هزار ماشالا خيلي بزرگ شدي .يه موقع ها كه دلت مي خواد ي"باشه" خوشگل به حرفام مي گي و گوش مي كني. وقتي با اسباب بازي مي ري پارك حالا يا توپ يا عروسك بت من ، هيچ بچه اي حق نداره بهش دست بزنه .انگشتت رو بالا مي بري و مي گي : نكن.دست نزن. مال منه.

هر چي هم كه بهت مي گم با ني ني ا بازي كن .كار خودت رو مي كني.

2 هفته اي كه ساقي هم ايرانه.با هم سرزمين عجايب رفتيم.پارك هم رفتيم.2-3 شبي هم پيش ما بود. با ساقي به شما خيلي خوش مي گذشت و تنها كسي كه كه باهاش اصلا مشكلي پيش نمي آد ساقيه.وقتي مي خواست بره كلي گريه كردي كه: بيا بريم. مطمئن هستم كه ساقي هم شما رو خيلي دوست داره.niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com 

اين دوهفته خاله مهرانه و سام و آرين هم ايران بودند و كلي هم با سام بازي كردي.niniweblog.com

مي دونم كه برگشتت به مهد مثل برگشت من به اداره خيلي سخته ولي قول مي دم سعي كنم در زمانهايي كه با هم هستيم اين دوري رو جبران كنم.niniweblog.com

مي بوسمت هزار هزار تا عشق كوچولوي من

راستي يادم رفت بگم تازگيا مي خواي منو صدا كني مي گي : مامانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)